تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba

ساعت 4 با امیر از تبریز حرکت کردیم از مسیر روستای ایری علیا که 10 کیلومتر اخر خاکی و بسیار بد بود بعد از 140 کیلومتر در منطقه ماشین را پارک کردیم  ساعت 8  عصر بعد از ملاقات اقای داود محمدی عازم شدیم و پس از 1/5 ساعت به محل تخته بولاغی رسیده و چادر زدیم و شام خوردیم و ساعت 12 خوابیدیم ساعت 6 بعد از نماز در هوای مه الود و عالی حرکت کردیم و ساعت 7 اندکی بعد از طلوع افتاب به قله رسیدیم دعای فرج و..... چای و برگشت ساعت 8/30بعد از جمع کردن چادر فرود امدیم مسیر خیلی شلوغ بود و ساعت 9/30 به محل پارک رسیده و صبحانه را در خارونا خورده و بعد از 148 کیلومتر از مسیر ارزیل - طرزم  ساعت تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...
ما را در سایت تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba دنبال می کنید

برچسب : قله زیبای دماوند,قله زیبای درفک,قله های زیبای جهان,قله های زیبای ایران,قله های زیبای دنیا,تصاویر زیبای قله دماوند, نویسنده : poorgolia بازدید : 325 تاريخ : دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 3:50

شاعت 3/5 بهمراه امیر روز پنج شنبه حرکت کردیم و ساعت 5 عصر به ابتدای دره گوی زنگی رسیدیم در راه دوستانمان علی را دیدیم گفتند جانچناه 6 نفر است و چادر نبرید حرکت کردیم و 5/20 حرکت کردیم و ساعت 7/40 به جانپناه رسدیم تو راه 4 نفر را رد شدیم و دو تا از دوستانمان بنام وحید و اکبر انجا بودند از کنار جانچناه و از سنگ چشمه جاری بود  تیم 4 نفره چون کیسه خواب نداشتند با پتو امده بودند و نفت اورده بودند و بخاری روشن کردند باد و بوران شبانه  و نبود امریکایی سبب شد دود وارد پناهگاه شود  و بوی ان همه را اذیت میکرد شب سپری شد و ساعت6 برای نماز پا شدیم صبحانه خورده و ساعت 8 7/30 حرکت تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...

برچسب : شب مانی در کوه,شب مانی در طبیعت,شب مانی,شب مانی در جنگل,شب مانی در قله توچال,شب مانی اطراف تهران,شب مانی در قله دماوند,شب مانی در شیرپلا,شب مانی توچال,شب مانی در کوهستان, نویسنده : poorgolia بازدید : 458 تاريخ : دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 3:50

به همراه امیر و مصطفی ساعت 30-6 از تبریز حرکت کردیم  ساعت 8 از پیست اسکی حرکت کردیم و ساعت 9/30 برفراز قله صبحانه خوردیم مسیر صعود از اول یال زمستانی بود در قله از دوستانمان اقا وحید و اکبر اقا را زیارت کردیم و از مسیر برفچال زیر یال فرود امدین وساعت 11 به کنار ماشین رسیدیم ./.

95-2-31 goshgoli 95-2-31 gosh goli

تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...
ما را در سایت تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : poorgolia بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 3:50

به همراهی اقا مصطفی ساعت 7 از مسیر گرده صعود را اغاز کردیم و و ساعت 50/8 بر فراز قله میشو صبحانه را مهمان اقای ملازاده واقا رضا بودیم و ساعت30/9 بطرف گوی زنگی حرکت کردیم و ساعت 12  به قله گوی زنگی رسیدیم و چای خورده و ابوالفضل را و اقای نجفیان را دیدار کرده و  ساعت 15/12 راه افتادیم و ساعت 45/13 به قله سنگی شانجان رسدیم و عکس یادگاری و چای و میوه خوردیم و بطرف چشمه سرازیر شدیم و نهار خوردیم 30/15 راه برگشت را در ÷یش گرفته و حرکت کردیم و ساعت 17 دوبار ه به گوی زنگی رسدیدم و از طریق یال زمستانی و شن اسکی دره فرود امدیم و ساعت  40/17   چشمه  کسری چای خوردیم و در نم نم بار تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...

برچسب : نویسنده : poorgolia بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 3:50

بهمراه امیر اقا وآقا مصطفی ساعت 4 از تبریز حرکت کردیم و ساعت 20/5 از اواسط جاده خاکی منتهی به دریاچه کوهستانی قوچ گلی حرکت کردیم چون روزه بودیم بنا بود طوری بریم زیاد عرق نکنیم ساعت 20/6 بر فراز قله رسدیدم و چند عکس یادگاری و بدون چای و... برگشتیم ساعت7 به ماشین رسیدیم ./.

تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...
ما را در سایت تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : poorgolia بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 3:50

پنج شنیه ساعت 6 با امیر و علیر ضا بختیاری و مصطفی از تبریز حرکت کردیم تا به دوستانمان که صبح رفته بودند ملحق شویم ساعت 10 به شابیل رسیدیم تا اماده بشیم و شام بخوریم 11 شد  با لندرور به پناهگاه رفتیم و ساعت 12 صعود را آغاز کردیم و ساعت 3 در خسته نباشید یک چادر با 4 نفر از دوستانمان آقا رضا و علی و جهان را دیدیم که شب مانی کرده بودند صحبتی و داروی و ...راهی شدیم و ساعت 4 بر فراز قله و غرب دریاچه چادر زده و شب مانی کردیم صبح طلوه خورشید را نظاره گر بودیم و این دومین جمعه متوالی بود که بعد از جام در ساوالان درخشش صبح آفتاب را میدیدم  دو نفر از دوستانمان که قبلا هماهنگ تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...

برچسب : شب مانی قله دماوند,شب مانی در قله دماوند,شب مانی روی قله دماوند,شب مانی در قله توچال,شب مانی در قله سبلان, نویسنده : poorgolia بازدید : 337 تاريخ : يکشنبه 21 شهريور 1395 ساعت: 10:54

ساعت 6 روز پنج شنبه مورخه 18 شهريور  از تبريز حركت كرديم امير و مصطفي و دو نفر از دوستانمان وحيد و اكبر زودتر از ما به سنگ سيوله رسيده بودند ساعت 6 صبح روز جمعه به سنگ سيوله رسيده و خوابيديم ساعت 30/9  حركت كرديم و ساعت 30/13 به جانپناه 4000 رسيديم ناهار و استراحت ساعت 5 حركت كرديم و 30/7 در هواي طوفاني با بارش برف به جانپناه 5000 رسيديم بچه هاي مشهد انجا بودند   تا صبح باد زوزه ميكشيد و بارش برف نشان از صعودي سخت ميداد ساعت 30/6 صبح روز شنبه صعود را در قالب تيم 5 نفره از تبريز صعود را آغاز كرديم و ساعت 30/11 از نشانه گردنه غربي و سه پايه فلزي به طرف كاسه اصلي قله رسيديم ب تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...
ما را در سایت تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba دنبال می کنید

برچسب : دماوند مسیر شمالی, نویسنده : poorgolia بازدید : 306 تاريخ : يکشنبه 21 شهريور 1395 ساعت: 10:54